11 reacties
Lid sinds: 26-11-2025
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 14-06-2010 17:58
[157288]is het mogelijk om de distributieriem erop te laten zitten en dan de inlaatnokkenas te demonteren waarna de versteller en spanner vervangen worden?