Geplaatst: 14-06-2010 20:04
[157300]Hallo
Vandaag hebben ze een boxer binnen gebracht die vanmorgen niet wilde starten.
Geen enkele reactie enkel de startmotor draait rond
Wou mijn KTS aanhangen maar geraak niet in de module
Daarna remmereiniger en weg was hij voor 3 seconden natuurlijk
Iemand zulk probleem al gehad??
Alvast bedankt