Geplaatst: 16-11-2011 20:47
hoi
heb een Mercedes c250 staan die koud slecht aanslaat
heb al verschillende wisselstukken vervangen
pvc leidingen allemaal plus terugslagklep geplaatst zwart blokje op de lijnpomp
brandstof verwarming, filter, gloeiboegies, retoerleidingen van in jectors
heeft er nog iemand een idee wat er nog kan mis zijn