Geplaatst: 22-06-2010 17:00
[157767]Na het starten loopt de motor enkele seconde heel rauw.
Het lijkt net of de timing even te vroeg staat.
De auto heeft pas 2700km gelopen maar de dealer heeft geen foutcodes tijdens uitlezen.
En hoort het ook niet zeggen ze.
Toch is het wel degelijk zo dat hoor ik niet alleen maar ook de rest van de buurt en erger nog ook mijn klanten.
En dat is niet echt reclame als garagebedrijf zijnde vindt ik.
Aangezien de garantie vervalt als ik er zelf iets aan doe kan ik er ook niet veel mee dus.
Dus misschien dat hier een ford monteur op het forum dit al wel vaker heeft mee gemaakt hoor ik graag een oplossing hiervoor.