Geplaatst: 19-12-2015 8:38
Beste monteurs,
wij hebben hier een vw polo van 2010 staan met het volgende probleem:
auto heeft geen vermogen en motorstoringslamp brandt
uitgelezen; foutcode P2564 positiesensor voor laaddrukregeling,
nou hebben we de vacuumpotje al gewisselt maar foutcode komt direct weer terug
foutcode is ook niet te wissen,
voeding is 4.8V
massa is ook ok.
met lopende motor meet ik op de signaal draad een massa, dat komt vanuit de ECU,
is dit ok?
bedrading van sensor naar ECU doorgemeten=ok
wie weet hier meer van of kent dit probleem
bvd Arno
Gemeten
positiesensor turboregeling,
voeding 4.8v
massa ok
Uitgelezen met
Delphi
Foutcodes
P2564