11 reacties
Opgelost
Lid sinds: 14-11-2011
Bijdragen: 16
Geplaatst: 17-11-2011 20:18
heeft iemand ervaring met een navara ivm het rammelen van de distributie ketting ?
bij koude motor heb ik een flink kletterend geluid in de motor .
naar het schijnt geeft nissan 2 jaar extra garantie op de ketting