Geplaatst: 20-05-2013 23:12
Ik heb een eos van een goede vriend van me binnengekregen waar het dak niet van werkt. Hij heeft de wagen zo gekocht waar ze zeiden dat de pomp stuk is. Ik had hier al gelezen dat er al is een probleem opgelost is geraakt met dezelfde symptomen. (Door garage Sigfried Verbeke). Graag had ik de wagen eens binnengebracht bij deze persoon om het kwaal op te lossen. Maar heb zijn gegevens niet. Dus hoop via deze weg mss door hem gecontacteerd te worden. (Wagen heeft denkelijk water problemen gehad waardoor de pomp wss stuk is.)
dank bij voorbaat