stuurbekrachtiging

3 reacties

Merk
Audi
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
2.5tdi
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 05-04-2010 22:40

[152831]goedendag ,

Ik heb hier een a4 avant van een klant , namelijk een 2.5tdi van 2002 .

Probleem van de wagen is de stuurbekrachtiging .

Het stuur draait namelijk heel zwaar en met schokken .

De vorige eigenaar beweert dat het complete stuurhuis vervangen geweest is , bewijs heb ik daar niet van enkel een telefoon van een garagist als bevestiging .

Tijd terug heb ik een nieuwe servopomp geplaatst en was het probleem nog niet opgelost ...

Het rare vind ik als we er nieuwe olie opdoen is deze na een week heel zwart geworden !

Iemand hier ervaring mee en hopelijk een oplossing ?

mvg davy