Geplaatst: 17-02-2014 11:50
hoii..
ik heb bij een ford mondeo 2.0 tdci 2006 met mot code FMBA, daar heb ik een motor ingebouwd
en alles in laten leren, ging proef rijden en rond de 2000 en 3000 touren dan gaat hij rattelen.. maar dat doet hij alleen tijdens het rijden, stationiar is hij muis stil, ik heb alles gecontroleerd.. ketting spanner vervangen ketting etc, en als ik de vacuim slang los pak van de turbo en de auto gaat in noodloop dan is het geluid ook weg.. en ik heb toen turbo vervangen maar het verhaal blijft het zelfde, ik wist dat dat het niet was.. kan iemand mij hier over helpen.. gr