Geplaatst: 22-05-2013 9:35
Beste
In heb een ford fiesta die bij het starte een keer ploft en loopt nog
al hard stationer.
Nu heb ik gevonden dat het inlaat spruitstuk gescheurd is. maar nu valt mij op dat het inlaatspruitstuk nat is bij 3 uitgangen naar de motor toe.
Zoude er 3 injectors defect zijn ?
Kan ik deze teste?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Groeten
Bart