ploffen bij het starten

3 reacties

Merk
Ford
Model
Fiesta
Type
1.4-16V First Edition
Onderwerp
Motor
Motorcode
FXJA/FXJB
Eerste inschrijving
juli 2002
Brandstof
Benzine

bartsautos

Lid sinds: 23-12-2012

Bijdragen: 30

Geplaatst: 22-05-2013 9:35

Beste

 

In heb een ford fiesta die bij het starte een keer ploft en loopt nog

al hard stationer.

Nu heb ik gevonden dat het inlaat spruitstuk gescheurd is. maar nu valt mij op dat het inlaatspruitstuk nat is bij 3 uitgangen naar de motor toe.

Zoude er 3 injectors defect zijn ?

Kan ik deze teste?

 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

 

Groeten

Bart