3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 08-04-2010 11:51
[153008]Hallo,
Kan ik bij deze motor de egr ongestraft afsluiten?
Motor rookt nog al en hele inlaat is vervuild.
Heb al een keer gereinigd maar is nu alweer terug.