Geplaatst: 22-09-2009 19:16
Beste techneuten:
We hebben een laguna II staan met een co uitstoot van 10%!! en HC van 600
Geen foutmeldingen in MM systeem en de waardes in het systeem (van temp.sensor etc,) zien er normaal uit.
Olie al vervangen (veel benzine bij) bougies vervangen (waren slecht) luchtfilter vervangen.
Lambda signaal begint met "pendelen"en blijft dan staan.
Auto rijdt normaal en motor loopt mooi rond.
Klant heeft geen klachten , verbruik zou iets hoger kunnen zijn.
Injectoren lekken niet als ze onder druk staan (aan de rail aangesloten).
Heeft iemand zo iets al eens mee gemaakt of een idee wat het kan zijn??
Alle tips zijn welkom.
BVD John