klepspeling ???

3 reacties

Merk
Skoda
Model
Fabia
Type
Onderwerp
Motorcode
AQW
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-09-2009 18:46

[137831]Beste collega monteurs,

Ik heb in de werkplaats een fabia staan met onderliggende nokkenas en op de tuimelaars de mogelijkheid om de klepspeling af te stellen. Nu mijn probleem, ik komt overal tegen dat de klepspeling hydraulisch afgesteld wordt. Maar aan de tuimelaars zit toch duidelijk een stelschroef, wie kan mij aan de voorgeschreven speling helpen??

Alvast bedankt