Geplaatst: 23-09-2009 18:46
[137831]Beste collega monteurs,
Ik heb in de werkplaats een fabia staan met onderliggende nokkenas en op de tuimelaars de mogelijkheid om de klepspeling af te stellen. Nu mijn probleem, ik komt overal tegen dat de klepspeling hydraulisch afgesteld wordt. Maar aan de tuimelaars zit toch duidelijk een stelschroef, wie kan mij aan de voorgeschreven speling helpen??
Alvast bedankt