Geplaatst: 25-09-2009 18:37
[137973]Hallo,
Ik heb een golf 3 tdi 90 pk uit 1996.
Mijn probleem is dat de versnellingsbak stuk is.
Nu is mijn vraag kan ik er ook een versnellingsbak van een golf 3 td er op zetten.
Of kan ik er een van een golf 5 uit 2005 1.9 tdi of kan ik er eventueel een 6 bak onder plaatsen.
Zoja moet ik dan ergens rekening mee houden??
Steunen stekkers schakelmechanisme??
Of kan ik er eventueel een versnellingsbak van een seat of skoda op plaatsen.
Bij voorbaat dank,
Jay
Ps mocht je een goede versnellingsbak weten te liggen, laat het me weten.