Geplaatst: 21-01-2015 17:31
Hallo,
We hebben hier een transporter T4 diesel uit 2000 die opgestart is door de klant vanwege lege accu. Sindsdien brandt het dynamolampje en knippert het olielampje. We hebben alle zekeringen gecontroleerd, incl. hoofdzekeringen, in de auto en bij de accu. Deze zijn allemaal in orde. Ook de spanningen op de zekeringen zijn goed.
Op de B-plus op de dynamo hebben we 12 volt. Op de dynamo zit een stekker met een rode en blauwe draad. Op de rode meten we niets en op de blauwe met we 12 volt met de stekker los en 0 volt met de stekker erop. Bedrading gecontroleerd zover als je het kunt volgen, geen beschadigingen of andere problemen gevonden.
Heeft iemand dit wel eens eerder gehad.
Uitgelezen met
snap-on
Foutcodes
geen