Geplaatst: 24-05-2013 18:46
Goedenavond,
Ik ben een Willy jeep van 1956 aan het restaureren,het motorblok heeft dus ook een revisie gekregen.
Laten boren, nieuwe zuigers,kleppen,gevlakt en nieuwe kop ,heb die dan terug volledig samen gestoken ,en nu op het chassis gezet.
Draait zeer goed,maar heb geen oliedruk.Heb de pomp terug eraf gehaald en gekuist,maar nog steeds geen oliedruk.
Is iemand op de hoogte van die motors