Geplaatst: 25-05-2013 18:31
Hoi Heren ik heb hier een 206 cabrio staan waarvan zo in 1 keer het dak niet meer los wil en dus ook geen piepsignaal krijg nu gaat de achterklep ontzettend zwaar los als je deze omhoog haalt valt die ook zo weer dicht heeft er iemand een oplossing de auto uitgelezen en gaf aan geen commonucatie met de bsi alles gericet en komt dan ook niet meer terug als er iemand nog een idee heeft van harte welkom. Gr
Uitgelezen met
Delfi
Foutcodes
geen commonucatie bsi ( 1 malig)