Geplaatst: 19-11-2009 21:14
Hallo, ik heb hier een 2.5tdi v6 afb blok liggen met ecu en teller.
1: Weet er iemand op welke pennen ik stroom moet zetten op de teller, zodat ik kan zien welke kilometerstand deze heeft? (gaat wel om een teller van een vw passat van 1998 2.5tdi v6 AFB) maar ik denk dat dit dezelfde teller is als een audi a6.
2: zit er in de pomp een startonderbreking? Kan ik dit blok van de passat draaient krijgen met deze pomp in mijn audi A6? Deze heeft ook een AFB blok. Ze hebben me verteld dat er enkel in de teller een blokkeering zit? Klopt dit? 4
3: Ik heb ook een automaat(tiptronic) in de audi, nu op dat passat blok zit dezelfde bak, kan ik deze plaatsen of moet deze ingeleerd worden?
Ik heb wel VCDS ter mijn beschikking.
Mvg Sebbe