Geplaatst: 22-02-2014 12:21
Af en toe slaat deze bmw slecht aan en heeft dan de foutcode 41 inlaatnokkenaassensor singaal onlogisch. Op dat moment is er geen vermogen .
We hebben de sensoren van de in en uitlaat nokkenas vervangen , Toen was er wel verbetering , storing treed minder vaak op . Maar is nog steeds aanwezig .
We hebben de signalen van de nokkenas en krukas sensoren bij de ecu gemeten , op dat moment was de storing ook aanwezig maar de signalen waren goed .
Iemand een idee .
Mvg Harrie
Gemeten
Krukas en nokkenas
Uitgelezen met
Bosch kts
Foutcodes
41