Geplaatst: 02-12-2009 21:37
HALLO MEDE VAK GENOTEN.
IK HEB EEN PROBLEEM!!!!!!
IK BEN WEKELOOS GEWORDEN.
IS ER IEMAND IN DE OMGEVING VAN
DRONTEN/LELYSTAD/ALMERE DIE NOG
EEN MONTEUR MET APK NODIG HEEFT
OF IEMAND DIE IETS VOOR MIJ WEET???
IK HOOR HET GRAAG VAN JULLIE.
ALVAST BEDANKT
DENNIS BROERSMA