Geplaatst: 22-01-2015 20:05
hoii
ik heb een 206sw 1,4 hdi 2006
auto trekt niet meer ik heb de egr en de kat vervangen of leeg geslagen de auto trekt nog steeds niet.. ik heb gemerkt dat hij stsationair rommelig loopt witte rook doet en moeilijk op touren komt op gegeven moment kan je wel weer tot 5000rpm stationair gas geven maar als je gaat rijden komt hij niet verder als 3000rpm hij trekt helemaal niet.. ik heb de auto uitgelezen en geen foutcode.. heeft iemand enige idee waar ik kan zoeken
Uitgelezen met
kts 570