Geplaatst: 26-02-2014 18:00
Hallo,
Deze discovery heeft een originele radio en originele antenne. Het ontvangst is ronduit slecht. Vervolgens 3 ! verschillende universele antennes geprobeerd, zowel in als buiten de auto, resultaat is nul.
Ook al een andere radio geprobeerd maar ook geen verbetering.
Ik vermoed dat deze radio echt het signaal van de originele antenne nodig heeft maar dat dit signaal niet goed is. Heeft iemand hier info over. Onder andere de lokatie van deze antenne en evt. mogelijke metingen die verricht kunnen worden aan bijvoorbeeld een versterker?