Geplaatst: 30-05-2013 12:47
Beste forumleden..
ik heb een mini cooper automaat uit 2003 staan(import) waarvan de koppakking uitwendig lekt aan zijde inlaatspruistuk./boven dynamo. Voorfront is eraf en onder druk gezet en water loopt er langzaam uit tussen kop en onderblok(druk van 1 bar).
gister liep het overlooppotje aan paravan kant over(te veel druk).
Is het bekend iets van deze motoren? of controleren van koelvin werking enz?
Het is namelijk een onbekende auto voor ons,en komt direct uit spanje..
Heeft iemand handige tips om deze koppaking te vervangen. Ik heb geen ervaring met deze motoren,zie wel dat er een ketting inzit(speciaal gereedschap?!)
Alle tips zijn welkom..
Alvast bedankt
Uitgelezen met
nvt
Foutcodes
nvt