Geplaatst: 27-03-2010 15:46
Hallo,
Ik zit met het volgende probleem:
De motor van mijn focus trilt erg bij ongeveer 1200 toeren onbelast. Wanneer ik ga rijden, gaat bij het doortrekken bij ongeveer 90 km de gehele auto trillen.Er zijn geen foutcodes en auto loopt stationair normaal.Wanneer de snelheid constant is wordt het trillen minder maar blijft wel aanwezig.
Wat kan de oorzaak zijn??