Geplaatst: 30-01-2015 18:44
hallo leden,
ik heb hier een golf gti staan, slaat koud aan pas na ca 5 seconden. blijft daarna goed starten en loopt en rijdt perfect. totdat je de auto paar uurtjes laat staan doet de klacht zich weer voor. de brandstof opvoer en restdruk zijn in orde.
t lijkt erop dat de druk langzaam terugloopt in t hogedruk gedeelte. stationair en tijdens t rijden de waarden van de hogedruk in orde.
iemand n idee??