Geplaatst: 17-10-2009 16:16
Wagen heeft geen vermogen ,heeft geen storingen opgeslagen in icu bij stationair worden N18 EN N75 aangestuurd bij het afkoppellen van de n75 gaat de wagen mooi zuiver draaien .Er is een reden waarom het motorregelapparaat deze stationair aanstuurd,heb zelf al sensor spruitstukdruk en luchtmeter gemeten en gewisseld met ander voertuig.Heeft iemand kennis met dergelijk probleem.Is een ASV met 81kw.