Geplaatst: 31-05-2010 19:35
[156469]Sinds een aantal weken slaat mn motor af tijdens het rijden. Het begon met koude motor, maar nu ook met warme motor. Probeer ik dan direct te starten, verzuipt hij en als hij dan toch aanslaat loopt hij maar op 3 cilinders. Als ik dan na een paar minuten start krijg ik hem met pijn en moeite (en alleen met volgas)weer aan . Ik heb alle connectors, massapunten en gasklephuis gereinigd. Brandstofpomp ok, slangetje van Map-sensor vervangen (deze was gescheurd). Bougies, bougiekabels en BDP sensor vervangen. Het vreemde vind ik, dat dit niet altijd voorkomt en dat als de motor loopt, je verder niks merkt. Alleen vandaag had ik even dat wanneer ik bij deellast naar vollast ga, de motor inhoudt/afslaat. Is er iemand bekend met dit probleem? Alvast bedankt!