7 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 12-12-2009 16:33
[143316]ben bezig de koppeling van een santa fe te vervangen
moet het dif naar achter eraf
of kan dat blijven zitten
heb weinig ruimte en wil niet met een bak in mn handen staan en dan niet wegkrijgen