10 reacties
Opgelost
Lid sinds: 03-10-2008
Bijdragen: 26
Geplaatst: 12-09-2009 12:20
zijn de storingen statisch?
zitten de stekkers drukregeling , inlaat druk , wervelkleppen goed gemonteerd?(achter spruitstuk)
suc6