8 reacties
Lid sinds: 30-11-2007
Bijdragen: 12518
Geplaatst: 16-10-2009 21:47
Carburateur of onderdeel daarvan? Niet waarschijnlijkHier zit waarschijnlijk een injectie-systeem op (al dan niet monopoint). Foutcodes al gelezen? 4-gas test gedaan? Compressie gemeten?