Geplaatst: 07-03-2014 10:30
Bij deze iveco ben ik de verstuivers aan het vervangen, echter bij het demonteren kom ik geen brandplaatjes tegen tussen de kop en de verstuiver, horen deze er niet tussen te zitten of is ooit iemand deze vergeten te monteren?
MVG