Geplaatst: 20-11-2011 15:25
goede morgen:
ik heb hier een Seat Ibiza 2.0 bj 2003 staan waar het accu lampje niet van brandt bij het aan zetten van het contact.
hetprobleem is begonnen toen tijdens het rijden de stuurbekrachteging weg viel.
we hebben de dynamo laten repareren om dat er een hoorbaar lager in zat,daar hebben ze alles vervangen om dat hij toch wel versleten was een test uitgevoerd op de testbank alles ok.
na het monteren en het controleren of alles goed was gaat het cotrole lampje niet branden, en wordt de dynamo niet bekrachtigd, het controle lampje is een ledje in het instrumenten paneel.
er komt ook geen stuur signiaal op de dynamo, zekeringen zijn allemaal heel (gemeten)
heeft er iemand ervaring???
alvast bedankt Garage de westhoek