Geplaatst: 20-11-2011 16:42
de motor lekt 1 liter per 10 minuten met draaiende motor. motor uit geen lekkage. probleem is dat het moeilijk te zien is. maar tot zo ver ik kan zien denk ik waar het vandaan komt maar zou graag willen weten of iemand het al heeft gehad omdat ik bang ben dat misschien het blok is gescheurd
Gemeten
lekt op 1 plek:
-aan de linkerkant van het blok(bestuurderkant)
-schuinbeneden achter de dynamo
-echt naast of tussen de motorsteun vandaan
-daarnaast zit een blok met 2 vriesplaatjes en uit dat blokje lekt het
vroeg me af of dit blokje een los onderdeel is en iemand er al een keer wat mee temaken heb gehad
Uitgelezen met
bosch kts