Geplaatst: 17-01-2011 22:24
Beste collega's,
Ik heb vandaag een Astra coupe binnen gekregen.
diagnose:
start totaal niet. Met diagnosetoestel kan ik niet binnen geraken in het motorgedeelte. zowel via het opel menu als standaard OBD niet. (heb nog identieke wagen op onderhoud, hier geraak ik zonder problemen in het motormanagement)
airbag, remmen en interieur (verwarming) kan ik zonder problemen uitlezen. bij de motor krijg ik melding van contact staat niet op ofwel verkeerde OBD kabel...
Mijn vermoeden is de elektronica van de verdelerpomp. ik weet nog niet of deze los (revisie) te verkijgen is zoals bij 1.7 DTI motoren (corsa C)
Iemand dit al meegemaakt?
Groeten
Uitgelezen met
Actia Multi Diag
Foutcodes
niet mogelijk...