Geplaatst: 05-06-2013 21:16
Hier een S-Max met een vervelende klacht. Touchscreen reageert niet altijd zoals het hoort, als je op de navigatie een straat of stad in typt pakt hij zomaar 4 letters erlangs. Scherm is al gekalibreerd wat niets opgeleverd heeft. Verder is het scherm goed schoon gemaakt en daarna alleen met een speciaal pennetje gebruikt ook dit veranderde niets. Iemand die hier ervaring mee heeft?
Uitgelezen met
Snap-on
Foutcodes
Geen