Geplaatst: 19-01-2011 8:33
ik heb een transit in onderhoud en sinds gister gaat af en toe het oliedruk lampje branden...
volgens "een vriend van de eigenaar" die ook een transit rijdt is er wat fout met de electronica onder de stoel? bij deze gaat het lampje ook regelmatig branden.
is hier wat over bekend?
groeten, Edwin