Geplaatst: 19-01-2011 8:45
hallo,
sinds kort heb ik een audi a4 van 2002 tdi 2,5 maar mijn navigatie werkt alleen in de r stand.
zekeringskastje opengetrokken bleek er een zekering defect die vervangen toen deed hij het perfect maar nu komt het probleem de achterruitrijverlichting blijft constant branden in alle standen de zekering zit op de navi achterruitrijverlichting en dashboard verlichting tegelijk als ik de zekering er uit haal dan werkt de achterruitrijverlichting nog wel en de dashboard verlichting voor een gedeelte ik heb overgens geen trekhaak wie weet hier meer van.