Geplaatst: 28-06-2010 20:17
[158110]Ik heb een probleem met een micra. De klacht is dat hij is afgeslagen in de 2de versnelling (lampje olie druk en dynamo branden en motor was uit) Nu brand het dynamo lampje als er vermogen van de motor gevraagd word. Ook komt er een melding in het informatiescherm over de dynamo lading. Dit doet hij permanent als je hem terug laat zakken naar naar 1000 toeren en dan plank gas geeft. meestal gaat het lampje rond de 2200 toeren wel weer uit maar hij kan ook gaan branden bij stevig doortrekken rond de 4000 toeren. Het is dus echt als er vermogen wordt gevraagd. Inschakelen verbruikers heeft er geen invloed op. Massa en plus aansluiting van de dynamo gecontroleerd en deze lijken goed.
Iemand een idee?