Geplaatst: 28-06-2010 20:09
[158107]Hoi
Ik heb afgelopen zaterdag mijn koppelingscilinders vervangen, zowel de master als de slave. Ik had het probleem dat ik niet meer kort na elkaar druk kon geven en de auto dus voortkroop met ingetrapte koppeling. Dit probleem is ondertussen opgelost. Maar de koppeling grijpt nog steeds laat aan, dus ik vermoed dat deze ver (= bijna) versleten is. Ik heb dus een setje gekocht van Sachs en wil dit zo snel mogelijk plaatsen. Nu had ik volgende vraagjes:
Hoe lang duurt het ongeveer om dit te doen ? Zou ik het toplager ook moeten vervangen ?
Ik bedoel dus het lager waar de prise-as in draait. Hier in mijn papieren staat iets van vervangen van de keerring aan de boite, zou ik die dan ook mee vervangen ?
Groetjes
Pieter