Geplaatst: 05-09-2012 15:55
Deze auto ploft in de inlaat . Foutcode op de turbodruk sensor .
Wij vemoeden dat de nokkenas stuk is , Ook is aan een stotter behoorlijke slijtage te zien . Compressie gemeten op 3 cilinders goed . Op 1 cilinder word de compressie opgepomt lijkt het wel . Van die cilinder is ook de stotter beschadigt .
Tuimelas gecontroleerd of de propjes er nog in zitten en dat is het geval deze zijn nog aanwezig .
mvg
harrie