slaat slecht aan (lang starten)

2 reacties

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
3.1 v6
Eerste inschrijving
januari 1990
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 01-07-2010 11:23

[158301]Ik heb hier een Lumina die na lang starten pas aan slaat.

Ik heb begrepen dat hier een oliedruk beveiliging op zit, en als je aan het starten bent duurt het inderdaad even voordat je de oliedruk meter op ziet lopen, en daarna inderdaad pas aan slaat.

als de auto gelopen heeft kun je hem zo weer starten, maar als het langer duurt dan moet je weer lang starten.

verder met rijden blijft de druk keurig.

Iemand bekend met dit probleem?

Groetjes Vincent