Geplaatst: 05-09-2012 16:06
Wij hebben een Audi A4 zonder oliedruk,
wij hebben de oliepomp gedemonteerd en zijn er achtergekomen dat de zeskant aandrijfasje versleten is. waar het asje in zit is ook versleten.
wat is wijsheid?
wij weten niet hoelang de auto zonder oliedruk heeft gereden, hoor geen rare geluiden.
oliepomp en balansgedeelte + carterpan (modificatie) €1600,- ex montage en diverse
of andere gebruiktemotor zoeken