Geplaatst: 11-03-2014 19:53
Hallo,
Heb hier een Polo staan, waarvan de motor tikt en de motor vacuum trekt. Wanneer ik de olievuldop eraf trek, loopt de motor wat beter en is de tik weg. Ik dacht aan de carterventilatie aangezien dat regelmatig voorkomt. Ik heb de carterventilatie gereinigd en het carterventilatiehuis vervangen.
Helaas doet de motor nog hetzelfde, hij geeft met uitlezen ook nog een fout aan in de nokkenasverstelling. Maar dit komt doordat die niet voldoende olie krijgt lijkt mij.
Zit er verder mischien nog een klep ofzo in de inlaat? Die mischien niet goed functioneerd.
m.v.g
Eric
Gemeten
Carterventilatie huis vervangen
Uitgelezen met
Bosch KTS