Geplaatst: 13-02-2015 17:23
Deze daihatsu loopt en rijdt perfect. Echter, wanneer de motor warm is wil ie vaak niet aanslaan. Na een half uur wachten slaat ie weer aan alsof er niets aan de hand is. Moeilijk diagnose te stellen omdat, als de monteur bij de auto is, alles weer werkt naar behoren.
Ik vermoed dat een relais in warme toestand dienst weigert, na afkoelen weer werkt. Onder de motorkap zitten een aantal relais, deze inmiddels vervangen. Zonder resultaat.
Zit er ergens in de auto "het" systeem of ecu / pomp relais? en is dit misschien een vaker voorkomend probleem?