Geplaatst: 10-06-2013 10:45
Beste Heren,
Heeft iemand wel eens een distributieketting van een BMW 318d vernieuwd ?
Het Vivid technisch informatie van Khune geeft aan dat de motor eruit en cilinderkop eraf moet .
Heeft iemand er wat informatie over, of mischien een handleiding ?
Mvg,
Rudo.
.