Geplaatst: 20-03-2010 18:12
hoi
ik heb hier een megane 1600 16v staan waar de distributie van geknapt was nu zit de nieuwe kop en dergelijke erop maar heb ik de volgende vraag
ik heb het speciale gereedschap voor de nokken as en krukas alleen de drijfstangwang loopt op verschillende momenten tegen de speciale pen aan hoe kom ik er achter wanneer ik precies op het goede gedeelte zit is dat het bovenste dode punt?
ook bij de nokken assen zitten de gleuven niet in het midden moeten deze onder of boven het middelpunt zitten?
mvg