Geplaatst: 16-02-2015 12:26
Wij hebben hier staan een nette punto uit 2008 dealer oh.
Motor man. lampje is gaan branden na een rit van +/- 20 minuten.
Vervolgens hebben wij een reset(storing wissen) uitgevoerd.
Storing gaf aan dat de 2e lamda sonde defect was na kat.
Na reset kwam dezelfde storing terug na +/- 20 minuten rijden
Wederom geprobeerd een reset uit tevoeren,
Dit is echter onmogelijk ondanks vervanging van de sonde.
Storing blijft erin staan ook na wissen van code, komt hij per direct terug
iemand enig idee ?
Gemeten
viergastest goed, lamda 2e defect na vervangen onmogelijk om storing te wissen.