Geplaatst: 23-11-2011 21:41
voor de olie controle klep van het vvti schijnt een oliezeef te zitten.
Ik kon hem niet vinden, zit hij achter het inlaatspruitstuk of moet de stuurolie pomp er af?
ik wil de zeef schoonmaken want het vvti klappert bij koude motor (dikke olie)