Geplaatst: 21-01-2011 9:52
Heren goedemorgen
Ik heb hier een peugeot partner staan die erg hoog stationair loopt .
Als ik hem wil uitlezen krijg ik de melding geen verbinding mogelijk(snap on diagnose)
stappenmotor en temp. sensoren zijn al vervangen massaverbindingen gecontroleerd en gereinigd.Heb alle vacuum slangen gecontroleerd en geen lekkage gevonden.
Soms na lange tijd lopen is het stationair weer goed.
Heeft iemand nog een idee indeze of dit vaker bij de hand gehad dan hoor ik dit graag.
groeten hans