Geplaatst: 26-03-2010 20:44
[152103]Hallo mensen,
Ik heb de volgende vraag ik heb een Nissan Qashqai van november 2008 met trekhaak
Nu wil ik een nieuwe Qashqai kopen modeljaar 2010 (model met nieuwe koplampen ect) nu is de vraag past de trekhaak van modeljaar 2008 ook onder modeljaar 2010 want als ik zo bekijk is aan de achterkant niet veel veranderd en tevens past dan ook de trekhaak bedrading?
Ik hoor het graag.
Groetjes Gert