Trekhaak

5 reacties

Merk
Nissan
Model
Qashqai
Type
Onderwerp
Motorcode
1.6
Eerste inschrijving
januari 2008
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 26-03-2010 20:44

[152103]Hallo mensen,

Ik heb de volgende vraag ik heb een Nissan Qashqai van november 2008 met trekhaak

Nu wil ik een nieuwe Qashqai kopen modeljaar 2010 (model met nieuwe koplampen ect) nu is de vraag past de trekhaak van modeljaar 2008 ook onder modeljaar 2010 want als ik zo bekijk is aan de achterkant niet veel veranderd en tevens past dan ook de trekhaak bedrading?

Ik hoor het graag.

Groetjes Gert